Tuesday.

Snart bär det av till sthlm förhoppningsvis. Ska på intervju, så vi får se hur det går :)
Sen så ska vi bo på ett hotell som har gym och pool :) Och så skaffade vi ett kort i samband att man bor på hotellet som gör så att man kan åka över allt med sthlmstrafiken och att man kan gå in på alla museer och nöjes arrangemang. Vi ska även träffa lite nära och kära :) Så helgen kommer bli grymt roligt!


Leo är en riktigt smart kille, ifall jag till exempel säger -Ska du leka med pippi? så går han och hämtar pippi dockan. Eller -Ska vi läsa bok? Så hämtar han en bok och ger mig den. Han tycker bäst om böckerna Barbapapa och Toaletten hungrig. Måste köpa lite nya böcker :P Kan dem typ utan till hehe

Det är jätte roligt att han förstår vad man menar :) Han förstår vad klockan är, lampa, katt, häst, docka o.s.v


Elias har gjort mig helt såld på MBT skor, så när vi är i sthlm så ska jag köpa mig ett par. Han gått med hans gamla här hemma och det är verkligen skit sköna att gå i. Känns som kroppen blir rakare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0