Thursday.

Nu blev det lite för länge sen sist jag skrev någonting här.
Men nu kommer lite update:

Leo har börjat på förskolan det gick jätte bra men ibland så är han jätte ledsen och klamrar sig fast i mig så fröknarna får slita loss han från mig :,( Då är det inte roligt att åka till jobbet...

Han har även firat sin försa födelsedag och har även haft sitt första kalas. Det var kul att ha sin famiilj över och så fick han en massa roliga leksaker :)

Marcus och Jenny har varit förbi på en snabb visit och det var mkt uppskattat :) Alltid trevligt när vänner kommer förbi! + så har dom en stor svart schfär som Leo tyckte var intressant men han var dock lite rädd för henne.

Är tvungen att visa legg på energidrycker! Bara här om dagen! Iriterrande!

Leo och jag ramlade och slog oss ungefär samtidigt igår. Jag ramlade i trappen och fick stora blåmärken och skrapsår och Leo ramlade i backen på förskolan och fick en bula mitt på pannan. Elias stack sig med en nål i fingret när han skulle ge kalvarna pencilin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0